Jesteś tutaj: Kontakt

KODY DO BRAM WEJŚCIOWYCH:

DO OTWARCIA BRAMY 1997#

PRZEJŚCIE Z RYNKU DO SALONU I Z SALONU NA RYNEK #1234#

 

Klinika Urody i Spa

Myślenice, ul. Słowackiego 5/1

Myślenice, ul. Słowackiego 5/3

 

Wyślij wiadomość

klinikaurodyispa@interia.pl

 

Zadzwoń do nas

Tel: +48 888 785 959

 

Znajdź nas w internecie

Facebook

Zarezerwuj wizytę poprzez aplikację Booksy, o każdej porze, zarówno w świeta

 

Dietetyk Kliniczny - Rafał Rosiak

rosiak.dobrydietetyk.pl
668 366 223

 

Depilacja laserowa - Slinline Karolina Moroń

https://www.skin-line.pl/

+48 576 057 311

skinline.kontakt@gmail.com

 

 

Czy wiesz, że zabieg możesz wykupić, płacą przelewem? Również bon możesz wykupić za pomocą przelewu.
Poniżej podajemy dane do przelewu, oraz numer rachunku bankowego:

Klinika Urody i Spa Angelika Sadzik Mirek
Ul. Słowackiego 5/3, Myślenice
85 1050 1445 1000 0097 0251 2949
ING

 

Regulamin

Jeśli wiesz, że nie jesteś w stanie dotrzeć do nas na umówiony termin, poinformuj nas o tym, najwcześniej jak możesz, minimum dzień wcześniej. Jeśli dasz nam znać "godzinę" przed umówioną wizytą, a czasem nawet mniej niż godzinę, nie jesteśmy już w stanie nikogo umówić na Twoje miejsce. Jest to dla nas strata czasu i finansowa. Dodatkowo też w tym czasie mogłybyśmy wykonać jakiś zabieg Komuś innemu, komu zależałoby na danym terminie.

Jeśli klientka umówi się na wizytę i nie przyjdzie (a nie odwoła wizyty minimum dzień przed planowanym zabiegiem) jeśli będzie chciała zarezerwować kolejny termin, będzie musiała opłacić z góry 100% wartości wizyty, na którą się umawia. Jeśli znowu, po raz kolejny się nie zjawi na wizycie, zadatek przepada i jest bezzwrotny. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy klientka sama przełoży wizytę minimum 24 godziny przed planowaną wizyta.

Dopuszczalne jest spóźnienie klientki na wizytę maksymalnie 10 minut. Po tym czasie, klientka nie będzie przyjmowana. Niestety jedno spóźnienie spowoduje, że kolejna klientka musiałaby dłużej czekać na swoją wizytę. Ceńmy czas innych.

Jeśli od razu nie odpisujemy na wiadomości lub nie odbierzemy telefonu za pierwszym razem, oznacza to, że jesteśmy zajęte wykonywaniem zabiegu, a w trakcie trwania zabiegu nie odbieramy telefonu. W wolnej chwili od razu oddzwaniamy. Przypominamy, że pracujemy od poniedziałku do piątku od 9 do 19 oraz soboty 9-14.

Reklamacja obejmuje 7 dni (wliczając w to soboty, niedziele i święta) od wykonania usługi. Stylizacje, które są obgryzione, zerwane, podważone czy uszkodzone w sposób mechaniczny nie podlegają reklamacji, ponieważ nie zostały uszkodzone z naszej winy, czy z naszego niedopatrzenia.

Pamiętaj o różnicy między manicure hybrydowym, żelowym i tytanowym. A także manicure na naturalnej płytce lub z przedłużeniem. To są różne usługi, na wykonanie, których potrzebujemy mniej lub więcej czasu. Dlatego przy umawianiu wizyty poinformuj nas o tym.

Na zdobienia (ombre, babyboomer, french, ręcznie malowane zdobienia itp.) również potrzebujemy więcej czasu. Więc jeśli planujesz zrobić taką stylizację, daj nam wcześniej znać.

Nie kręcimy się, nie bierzemy dzieci na kolana, kiedy stylistki mają ostre narzędzie w rękach lub maluje płytkę paznokcia. Zdecydowanie utrudnia nam to pracę i ciężko wykonać wówczas idealną stylizację.

Po odtłuszczeniu paznokci, nic nie dotykamy (twarzy, włosów, telefonu, paznokci itp.), ponieważ wpływa to niekorzystnie na trwałość stylizacji.

Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie